• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11

اعتراض صنف در و پنجره سازی دوجداره/رئیس اتاق اصناف: متاسفانه قانون سقف و کف صدور پروانه کسب طی بخشنامه ای برداشته شده که ما مخالف آن هستیم

  • کد خبر : 2668
  • 20 آذر 1397 - 8:19
اعتراض صنف در و پنجره سازی دوجداره/رئیس اتاق اصناف: متاسفانه قانون سقف و کف صدور پروانه کسب طی بخشنامه ای برداشته شده که ما مخالف آن هستیم

جمعی از کارکنان صنف در و پنجره سازی دوجداره در شهرستان جم صبح امروز با تجمع برابر اتاق اصناف شهرستان به بی توجهی مسوولین، صدور بیش از حد مجوز کار، به ورطه ورشکستگی رسیدن این صنف و …اعتراض کردند. رییس اصناف شهرستان جم در جمع این معترضین گفت: متاسفانه این مشکل تقریباً در همه اصناف […]

جمعی از کارکنان صنف در و پنجره سازی دوجداره در شهرستان جم صبح امروز با تجمع برابر اتاق اصناف شهرستان به بی توجهی مسوولین، صدور بیش از حد مجوز کار، به ورطه ورشکستگی رسیدن این صنف و …اعتراض کردند.

رییس اصناف شهرستان جم در جمع این معترضین گفت: متاسفانه این مشکل تقریباً در همه اصناف وجود دارد و مشکل مربوط به دستورالعمل جدید وزارتخانه است که طی آن باید به همه متقاضیان پروانه کسب ارائه داد.

وی گفت: ما مخالف این دستورالعمل هستیم اما برای عدم اجرای این کار نیازمند ورود فرماندار و شورای تامین میباشیم تا این دستورالعمل که بصورت کشوری صادر شده را تصحیح کنند.

علی خطیب در ادامه اظهار داشت: در سالیان گذشته کمیسیون نظارت سالانه به بررسی میزان نیاز های شهرستان به اصناف می پرداخت که متاسفانه با برداشتن قانون سقف و کف بازار را به قانون جنگل تبدیل کرده است.

خواسته ما و همه اصناف برداشتن این قانون و رعایت قانون سقف و کف است تا صدور مجوز ها به صورت قانونمند و کارشناسی شده انجام شود.

حسینی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم نیز در این جمع گفت: ما حامی صنوف هستیم و هر جا لازم بوده حمایت کردیم اما باید راهکار قانونی وجود داشته باشد.

ما نماینده تولید کننده و اصناف هستیم ولی در راستای قانون، وقتی قانون دست ما را برای کمک بسته چاره ای نداریم جز اجرای قانون.

رفع مشکلات مردم نیازمند ورود فرماندار و همه مسوولین ذی ربط است تا ما نیز به انحصار طلبی محکوم نشویم؛ این امر نیازمند تغییر دیدگاه مردم و مشتری که سنتی است، می باشد.

شرایط کلان اقتصاد دست ما نیست اما ما تلاشمان می کنیم و به عنوان عضو کمیسیون نظارت قول میدهم هر کمکی درتوانمان باشد بکنیم و هرجا نیاز نیست از اعطای مجوز خود داری کنیم.

هر کس عامدانه بازار مردم را تخریب می کند به جد با وی برخورد خواهد شد اما با کار کارشناسی و دقیق

در پایان اکبر حسینی، علی خطیب و نماینده فرمانداری صحبت ها و گلایه های کارکنان این صنف را شنیدند و جهت پیگیری قول مساعد دادند.

 

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=2668

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.