• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

اهواز میزبان اولین جشن صعود لیگ یک

  • کد خبر : 1970
  • 02 اردیبهشت 1396 - 8:00

تاورتا؛ تیم فوتبال پارس جنوبی جم با پیروزی با ارزش روز گذشته مقابل ملوان بندرانزلی در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار دارد. به گزارش تاورتا، شاگردان مهدی تارتار که از اواسط نیم فصل اول روند صعودی را آغاز کرده اند در شرایطی که گمان می رفت پیش از پایان سال شمسی گذشته به […]

تاورتا؛ تیم فوتبال پارس جنوبی جم با پیروزی با ارزش روز گذشته مقابل ملوان بندرانزلی در یک قدمی صعود به لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش تاورتا، شاگردان مهدی تارتار که از اواسط نیم فصل اول روند صعودی را آغاز کرده اند در شرایطی که گمان می رفت پیش از پایان سال شمسی گذشته به صدرجدول لیگ برسند در نهایت در پایان هفته سی و دوم با یک امتیاز برتری نسبت به سپیدرود و سه امتیاز فاصله نسبت به ملوان تیم های دوم و سوم جدول شرایط مناسبی برای صعود به لیگ برتر دارد. آنها در صورت پیروزی در بازی آینده مقابل استقلال اهواز قطعا به لیگ برتر صعود می کنند و اولین تیم صعودکننده این رقابت ها خواهند بود.
نکته جالب درباره پارس جنوبی استحکام دفاعی فوق العاده شاگردان مهدی تارتار و شکست ناپذیری این تیم است که به رکورد جادویی ۲۲ رسیده است. شاگردان تارتار که تنها ۳ باخت در لیگ دسته اول دارند نصف تعقیب کننده شان شکست خورده اند. این در حالی است که تعداد گل های خورده این تیم هم به عدد ۱۲ می رسد که نشان دهنده استحکام فوق العاده دفاعی تیم تارتار است. تیمی که از صدرنشین رکورددار لیگ برتر پرسپولیس فقط دو گل بیشتر خورده.
پارس در دو بازی آینده مقابل استقلال اهواز و بادران قرار خواهد گرفت که دیدار بعدی آنها مقابل استقلال اهواز برای این تیم و دسته مدعیان لیگ برتر کاملا حیاتی خواهد بود.
پارس برای قطعیت صعود به لیگ برتر در حال حاضر تنها به یک امتیاز مقابل استقلال اهواز تیم قعرنشین لیگ دسته اول احتیاج دارد که به نظر می رسد قدرت کسب امتیاز را داشته باشد بنابراین اولین جشن صعود لیگ برتر در شهر اهواز اتفاق خواهد افتاد، جایی که پیش قراول فوتبال در جنوب کشور محسوب می شود./ورزش ۳

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1970
  • ارسال توسط :
  • 450 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای اهواز میزبان اولین جشن صعود لیگ یک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.