• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
13

دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا

  • کد خبر : 2587
  • 19 مهر 1397 - 12:14
دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم، روسای اداره صنعت،معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه های شهرستان جم به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با هدف ارج نهادن به زحمات و مجاهدت های پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی و پلیس راهور، با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان از آنها تقدیر و تشکر بعمل آوردند. […]

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان جم، روسای اداره صنعت،معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه های شهرستان جم به مناسبت هفته نیروی انتظامی و با هدف ارج نهادن به زحمات و مجاهدت های پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی و پلیس راهور، با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان از آنها تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

 

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت گفت: اماکن و اطلاعات نیروی انتظامی بخشی جدایی ناپذیر در حوزه اصناف می باشد و هماهنگی و همکاری با اماکن نیروی انتظامی همیشه بصورت مطلوب شکل گرفته و نیز ماهیانه گشت های مشترکی با حضور آنها در سطح شهر صورت می پذیرد.

حسینی با با اشاره به سامانه شبانه روزی دریافت شکایات، پیشنهادات و انتقادات مردمی گفت: مردم و همشهریان گرامی شهرستان جم درصورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و … با سامانه ۱۲۴ تماس حاصل فرمایند تا بازرسان این اداره در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به پیگیری آن اقدام کنند.

 

رئیس اتاق اصناف شهرستان جم نیز به نمایندگی از اصناف هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و افزود: نیروی انتظامی عهده دار مسئولیت خطیری در حفظ امنیت مادی و معنوی جامعه است و همواره شاهد تلاش و فداکاری پرسنل آن هستیم.

وی ضمن گلایه از واحد انگشت نگاری گفت: صدور پروانه کسب توسط اتاق اصناف در کمترین زمان ممکن انجام میگردد که تنها تاخیر در صدور مربوط به استعلام انگشت نگاری است و اینجانب بعنوان خدمتگذار مردم تقاضای تسریع در این امر را از شما دارم.

 

 

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=2587

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.