• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
14

نشست خبری رئیس اتاق اصناف بمناسبت روز خبرنگار برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 2129
  • 25 مرداد 1396 - 10:36
نشست خبری رئیس اتاق اصناف بمناسبت روز خبرنگار برگزار شد+تصاویر

🔻روز گذشته نشست خبری رئیس اتاق اصناف و رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم با خبرنگاران برگزار شد. 🔹️به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف جم؛ علی خطیب رئیس اتاق اصناف شهرستان جم با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران افزود: توجه به حوزه رسانه به رونق بازار و ارایه با کیفیت کالا و خدمات در […]

🔻روز گذشته نشست خبری رئیس اتاق اصناف و رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم با خبرنگاران برگزار شد.

🔹️به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف جم؛ علی خطیب رئیس اتاق اصناف شهرستان جم با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران افزود: توجه به حوزه رسانه به رونق بازار و ارایه با کیفیت کالا و خدمات در حوزه بازار تاثیر بسزایی دارد.

🔹️خطیب با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم کار بسته ایم اظهار داشت: تنوع بسیار خوبی از لحاظ کیفیت و کمیت کالا و خدمات در بازار جم وجود دارد و با توجه به روند رو به رشد شهرستان روز به روز این روند ارتقا می یابد.

🔹️وی در پاسخ به سوالی در خصوص جمعه بازار جم گفت: براساس ماده ۸۵ قانون نظام صنفی، خواستار روزبازارهایی هستیم که از طرف اتاق اصناف مجوز قانونی داشته باشند و عرضه کالا به صورت کاملا مناسب و بهداشتی در اختیار مردم قرار گیرد.
🔹️خطیب تصریح کرد: اگر از فروش اجناسی که به دلیل کیفیت پایین و نبود بهداشت که علاوه بر مردم به واحدهای صنفی نیز آسیب میرساند جلوگیری نشود احتمال می رود زمانی شاهد فروش مواد مخدر نیز باشیم زیرا زمانی می توان نظارت داشت که تمامی اطلاعات فروشندگان و کالای قابل فروش در اتاق اصناف ثبت شده باشد.

🔹️وی ادامه داد: روزبازار بدون نظارت بازرسان اتاق اصناف، خطری جدی برای سلامت مردم محسوب می شود و لازم است از طریق شهرداری جم این روزبازار سامان دهی شود.

🔹️ خطیب در رابطه با تفاوت گرانی و گرانفروشی افزود: گرانی نتیجه ی افزایش عمومی قیمت هاست که در کل کشور اتفاق می افتد اما گرانفروشی، بی قانونی فروشنده ها و گرفتن سود بیشتر از حد معمول است و وظیفه اتاق اصناف ۹۰ درصد ساماندهی بازار و ۱۰ درصد مبارزه با تخلفات است که آن ۱۰درصد شامل تشکیل پرونده و ارجاع به تعزیرات حکومتی می باشد که به‌طور کامل انجام می شود.

🔹️وی افزود: دو کار مهم در اتاق اصناف انجام داده ایم. اول، افتتاح موسسه خیریه کوثر اصناف جم با مدیریت امام جمعه که در آن نسبت به جمع آوری کمک های خیرخواهانه ی اصناف و توزیع بین افراد نیازمند مثل دانشجویانی که هزینه ادامه تحصیل ندارند، نیازمندان، مدارس، کمک به ازدواج آسان و … می باشد.
دوم راه اندازی سایت اتاق اصناف که تمامی نرخنامه های مصوب و اخبار و اطلاعیه ها در دسترس مردم قرار دارد درصورتی که حتی بسیاری از مراکز استانها نیز از آن بی بهره اند.

🔹️رئیس اتاق اصناف در پایان گفت: از همه رسانه ها و مردم می خواهم همراه ما باشند و تخلفات صنفی را با شماره های ۲۳۰۲۹ و ۱۲۴ به ما گزارش دهند.

 

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=2129

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.