• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
14

گردهمایی و ضیافت افطاری اصناف به مناسبت آغاز هفته اکرام ایتام برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 2909
  • 31 اردیبهشت 1398 - 22:26
گردهمایی و ضیافت افطاری اصناف به مناسبت آغاز هفته اکرام ایتام برگزار شد+تصاویر

اتاق اصناف جم با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام ضیافت افطاری با حضور مسئولین، بازاریان و خیرین شهرستان جم تدارک دیدند. رئیس اتاق اصناف شهرستان جم هدف از برگزاری این گردهمایی را پذیرش سرپرستی ایتام و کمک به افراد کم بضاعت عنوان کرد. علی خطیب در […]

اتاق اصناف جم با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام ضیافت افطاری با حضور مسئولین، بازاریان و خیرین شهرستان جم تدارک دیدند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان جم هدف از برگزاری این گردهمایی را پذیرش سرپرستی ایتام و کمک به افراد کم بضاعت عنوان کرد.

علی خطیب در ادامه افزود: بسیاری از بازاریان شهرستان جم همواره افرادی خیر بوده و هستند و برگزاری این گردهمایی در ماه مبارک رمضان و روز اکرام، بهانه ای برای تحت پوشش قرار گرفتن ایتام و نیازمندانی می باشد که توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی می شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان جم در همین رابطه خاطرنشان کرد: حدود ۱۲۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد جم هستند که خیرین به صورت مستقیم ماهیانه مبلغی قریب به ۲۰ میلیون تومان به آنها پرداخت می کنند.

عبدالحسین رهبر با اشاره به سرانه ماهانه ۲۵۰ هزارتومانی هر یتیم، اضافه کرد: حدود ۵۰ نفر از ایتام، نیازمند به حامی و کمک خیرین می باشند. همچنین غرفه صنایع دستی مددجویان تحت حمایت این نهاد جهت فروش نیزدر این محل دائر شد.

درهمین رابطه پایگاه ثبت نام اکرام ایتام و محسنین(طرح طاها) شهرستان جم توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) با عناوین “بیمه آتیه فرزندان ایتام” ، “سرپرستی فرزندان یتیم” ، “حمایت از خانواده های سالمند و مستمند” ، “حمایت از بیماران صعب العلاج” افتتاح گردید که با استقبال خوب بازاریان و خیرین همراه شد.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=2909

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.