• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
9

دعوت رئیس اتاق اصناف جم جهت حضور حماسی اصناف و بازاریان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

  • کد خبر : 2801
  • 21 بهمن 1397 - 20:24
دعوت رئیس اتاق اصناف جم جهت حضور حماسی اصناف و بازاریان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رییس اتاق اصناف شهرستان جم طی پیامی از تمامی اقشار مردم شریف جم به ویژه اصناف و بازاریان جهت شرکت در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن دعوت کرد.به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف جم، متن پیام به شرح ذیل می باشد: ایام الله دهه فجر یادآور تاریخ سازی مردم ولایتمدار ایران زمین است، این دوران، نشانگر اقتدار […]

رییس اتاق اصناف شهرستان جم طی پیامی از تمامی اقشار مردم شریف جم به ویژه اصناف و بازاریان جهت شرکت در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف جم، متن پیام به شرح ذیل می باشد: 
ایام الله دهه فجر یادآور تاریخ سازی مردم ولایتمدار ایران زمین است، این دوران، نشانگر اقتدار مردمی است که با برآوردن ندای استقلال، آزادی و فریاد پیروزی حق بر باطل بنیان طاغوتیان را فرو ریخت.
بهمن، ماه شور، شکوه و پیروزی انقلابی است که بشارت آزادی و آزادگی داشت، انقلابی که با رهبری بیدار حسین زمانش، حضرت امام خمینی (ره) و راستی، پاکی و انسجام مردان و زنانی از جنس نور و شعور به ثمر نشست و تمثیلی از قیام عاشورایی را رقم زد.
مردم بصیر و هوشیار ما که با پرچمداریِ پیشوای بزرگ خود، امام خمینی(ره) و با تکیه بر مکتب اهل بیت(ع) این نظام الهی را تأسیس کردند، هر ساله خود و فرزندانشان با حضور در مراسم بزرگداشت آن، با نشاط و قاطعیت به جهان اعلام می‌دارند ما به انقلابمان ایمان داریم و به آن وفاداریم و به پای آن ایستاده‌ایم.
۲۲ بهمن که امسال با ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) تقارن دارد، روز نمایش وحدت ملی و همدلی مردم ایران است؛ روز ایستادگی و دفاع از آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است.
اینجانب ضمن پاسداشت یوم الله ٢٢ بهمن، از تمامی اقشار مردم شهید پرور شهرستان جم به ویژه اصناف و بازاریان دعوت می‌کنم تا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قامت تنومند انقلاب اسلامی را یاریگر باشند و بار دیگر عظمت و شکوه این انقلاب را به همه جهانیان ثابت نمایند.
علی خطیب رئیس اتاق اصناف شهرستان جم

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=2801

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.