• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
11

آرامش در بازار لبنیات/ ثبات قیمت لبنیات سنتی در ماه رمضان

  • کد خبر : 702
  • 17 خرداد 1395 - 7:45
آرامش در بازار لبنیات/ ثبات قیمت لبنیات سنتی در ماه رمضان

علی رجبی رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به قیمت انواع لبنیات اظهار داشت:  اکنون با توجه به وضعیت قیمت ها، آرامش در بازار حاکم است. وی با اشاره به اقدامات کارخانه ها در راستای رقابت ماه رمضان گفت: چند ماهی است که رکود بر بازار […]

علی رجبی رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به قیمت انواع لبنیات اظهار داشت:  اکنون با توجه به وضعیت قیمت ها، آرامش در بازار حاکم است.
وی با اشاره به اقدامات کارخانه ها در راستای رقابت ماه رمضان گفت: چند ماهی است که رکود بر بازار لبنیات حاکم است و در این میان کارخانه ها قصد افزایش قیمت ها را داشتند که این امر به سبب آنکه قیمت شیر خام قطعی نشده، محقق نشده است.
رجبی ادامه داد: اتاق اصناف همانند سال گذشته ممکن است که قیمت برخی اقلام لبنی اعم از شیر، ماست و پنیر را در تمامی برند ها با تخیفات ۵ تا ۲۰ درصدی اعلام کند که این امر ظرف دو روز آینده مشخص خواهد شد.
وی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر برخی کارخانه ها تخفیفاتی را برای این ماه خود مختار ارئه داده اند.
رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات سنتی گفت: در حال حاضر هر کیلو دوغ هزار و ۹۰۰ تومان، شیر ۲ هزار و ۳۰۰ تومان، پنیر ۲۴ هزار تومان، کره ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان، ماست پرچرب ۳ هزار تومان، کشک ۶ الی ۱۰ هزار تومان به فروش می رسد.
گفتنی است که قیمت انواع لبنیات سنتی در آستانه ماه مبارک تغییری نداشته و این در حالیست که همه ساله پنیر با تغییرات جزئی در این ماه همراه بوده است.
لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=702
  • ارسال توسط :
  • 430 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای آرامش در بازار لبنیات/ ثبات قیمت لبنیات سنتی در ماه رمضان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.