• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9

تالارهای پذیرایی حق دخالت و معرفی آتلیه عکاسی به عروس و دامادها را ندارند

  • کد خبر : 1789
  • 18 دی 1395 - 11:38
تالارهای پذیرایی حق دخالت و معرفی آتلیه عکاسی به عروس و دامادها را ندارند

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس از برخورد شدید با تالارهای پذیرایی متخلف در اجبار عروس و دامادها به انعقاد قرارداد با آتلیه های عکاسی خبر داد و گفت: تالارهای پذیرایی اجازه ندارند که عروس و دامادها را مجبور به انعقاد قرارداد با آتلیه های عکاسی کنند. خسرو ابراهیمی نیا در گفت و گو […]

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس از برخورد شدید با تالارهای پذیرایی متخلف در اجبار عروس و دامادها به انعقاد قرارداد با آتلیه های عکاسی خبر داد و گفت: تالارهای پذیرایی اجازه ندارند که عروس و دامادها را مجبور به انعقاد قرارداد با آتلیه های عکاسی کنند.

خسرو ابراهیمی نیا در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران در واکنش به انتقاداتی از صنف عکاسان و گمانه زنی هایی مبنی بر اجبارِ تالارهای پذیرایی به انعقاد قرارداد با آتلیه های عکاسی خاص ضمن تکذیب این خبر گفت: اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجلس با قدرت تداخل های صنفی را پیگیری می کند.

وی در عین حال با اشاره به تعامل مناسب و ارتباط خوب بین اتحادیه تالارهای پذیرایی و عکاسان گفت: در صورت مشاهده چنین تخلفی از سوی تالارهای پذیرایی با واحد صنفی متخلف مطابق ماده ۲۸ قانون نظام صنفی مبنی بر عدم تداخل صنفی و عدم اجرای دستورات اتحادیه صنفی بشدت برخورد خواهد شد.

رئیس اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس همچنین تصریح کرد: اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران می توانند در صورت مشاهده موردی، گزارش این تخلف را برای برخورد به اتحادیه تالارهای پذیرایی ارسال کنند.

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=1789
  • ارسال توسط :
  • 409 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای تالارهای پذیرایی حق دخالت و معرفی آتلیه عکاسی به عروس و دامادها را ندارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.