• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14

افتتاح نمایشگاه تخصصی مبل شهرستان جم+تصاویر و شرایط پیش فروش

  • کد خبر : 2311
  • 07 بهمن 1396 - 8:44
افتتاح نمایشگاه تخصصی مبل شهرستان جم+تصاویر و شرایط پیش فروش

نمایشگاه تخصصی مبل و لوستر در شهرستان جم برگزار شد تاریخ بازدید: ۵ تا ۹ بهمن ماه ساعت بازدید: ۱۶ تا ۲۲ مکان: ورودی شهرک شهید تندگویان(۲۵۰۰ واحدی) سمت راست شرایط و مقررات پیش فروش و تحویل کالا: خریداران گرامی فاکتور خرید شما طبق شرایط زیر به ثبت ستاد اجرایی نمایشگاه خواهد رسید، لذا خواهشمندیم […]

نمایشگاه تخصصی مبل و لوستر در شهرستان جم برگزار شد
تاریخ بازدید: ۵ تا ۹ بهمن ماه
ساعت بازدید: ۱۶ تا ۲۲
مکان: ورودی شهرک شهید تندگویان(۲۵۰۰ واحدی) سمت راست

شرایط و مقررات پیش فروش و تحویل کالا:

خریداران گرامی فاکتور خرید شما طبق شرایط زیر به ثبت ستاد اجرایی نمایشگاه خواهد رسید، لذا خواهشمندیم شرایط را به دقت مطالعه بفرمائید.

۱_کلیه بیعانیه خریدهای شما از اجناس نمایشگاه می بایست فقط به ستاد اجرائی که توسط بازرسان اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت اداره می گردد پرداخت گردد.

۲_درصورتی که پس از ۲۰ روز کاری از تاریخ درج شده بر روی فاکتور(بدون محاسبه ایام تعطیل) نسبت به تحویل کالای شما توسط فروشنده اقدام نگردید، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با شماره ۶۶۱۵۴۵۱۲-۰۲۱ ستاد اجرائی تماس حاصل فرمائید. حداکثر مهلت دریافت شکایات سه ماه پس از آخرین روز نمایشگاه می باشد.

۳_تا قبل از دریافت اجناس خود بصورت کامل و بدون عیب، از پرداخت هرگونه وجه بصورت نقد، چک یا واریز به حساب اعلامی فروشنده خودداری نمائید.

۴_تسویه حساب کالاهایی که قرار است در روز بعد از پایان نمایشگاه تحویل داده شود، باید حضورا در محل نمایشگاه و با حضور فروشنده و نظارت ستاد اجرائی انجام پذیرد و پس از ارائه برگه خروج توسط ستاد تحویل کالا امکانپذیر می باشد.

۵_در هنگام دریافت کالای خود دقت فرمایید که کالا از لحاظ نوع جنس، پارچه، رنگ و … با سفارش شما مطابقت داشته باشد در غیر اینصورت پس از تسویه حساب، این ستاد پاسخگوی نواقص یا معایب کالای شما نمی باشد. تضمین کیفیت کالا برعهده ستاد اجرایی نمایشگاه نمی باشد.

۶_ستاد اجرائی پیگیر تحویل کالاهای خریداری شده شما خواهد بود و حداکثر تا ۳ ماه پس از نمایشگاه جهت تحویل اجناس شما این موضوع را پشتیبانی می نماید و درصورت عدم تحویل کالا، اصل مبلغ بیعانیه صادر شده توسط ستاد اجرائی به شرط ارسال اصل قبض بیعانیه خریدار+اصل فاکتور+درخواست کتبی که شماره حساب در آن قید شده و به نام خریدار باشد قابل استرداد خواهد بود .
تبصره: درصورتی که پس از ۲۰ روز کاری کالای شما تحویل نگردد می توانید با ارسال مدارک درخواستی مبلغ بیعانیه را دریافت فرمائید.

  آ

 

 

لینک کوتاه : https://asnafjam.ir/?p=2311

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.